Facebook youtube
Jump to content
TrainTeamBerlin

wer-kennt-wen


ice1645

Recommended Posts

hallo,wer von euch ist denn bei wer-kennt-wen angemeldet?vielleicht könnte sich der ein oder andere dort finden und sich ab und an mal rund um das thema bahn und co. chatten oder schreiben? :blush:

 

also ich bin zu finden unter martin haufschild

 

grüßle martin :dance:

Link to comment
hallo,wer von euch ist denn bei wer-kennt-wen angemeldet?vielleicht könnte sich der ein oder andere dort finden und sich ab und an mal rund um das thema bahn und co. chatten oder schreiben? :blush:

 

also ich bin zu finden unter martin haufschild

 

grüßle martin :dance:

 

hallo ich bin bei wer-kennt-wen in 2 Gruppen. Eine ist von mir gegründet. Dort kann man sich wunderbar unterhalten und freu mich auf zuwachs

 

Meine Gruppe: Gruppe: Deutsche Bahn heute und früher

Zweite Gruppe: Gruppe: Deutsche Reichsbahn

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Furthermore you accept the Privacy Policy and the Terms of Use with using the forum.